diumenge, 21 d’octubre del 2012

La Dora aterra a La Central


El disssabte vam ser a la Central del Raval presentant la Dora. Em van ajudar la Maria Luisa Samaranch, editora de Sd·Edicions, i l'Enric Arquimbau, que recordava que ens vam conèixer fent un curtmetratge, ell d'actor i jo de directora. Des de llavors, han passat deu anys, i s'han invertit els papers; primer vaig ser jo qui l'enfocava amb la càmera i el dissabte era ell qui em feia passar a mi a primer pla. 


Vaig estar molt contenta de veure que l'assistència era nombrosa. Hi havia moltes cares conegudes! No ho tenia pas clar quan vaig veure que els que s'encarreguen del temps pronosticaven pluges. També hi havia la festa dels súpers, però això no va impedir que amics, coneguts i nouvinguts volguessin assistir al taller. De fet, la participació va ser un èxit, perquè totes les nenes i els nens que van venir van fer uns dibuixos meravellosos a partir del collage de màquines i animals que jo faig servir com a tècnica en el meu llibre. Tots s'hi van posar amb gran afició, i van sortir uns personatges magnífics. Li vaig comentar a l'editora que, d'ara endavant, primer faré un taller i després en faré el llibre, perquè la imaginació de la canalla no la supera ningú!











Gràcies a tots els que vau venir; sou uns artistassos!

Si voleu veure més fotos, consulteu el bloc de l'editorial!

Sd·Edicions

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada