dimarts, 22 de novembre del 2011

Trilobeta

No sé si és el resultat d'haver llegit Calvin i Hobbes de joveneta però sempre m'han cridat l'atenció els dinosaures. És per això que vaig començar a dibuixar-ne sense tenir gaire clar on em portarien. Vaig acabar introduint-los en el món real a través dels ulls d'una nena una mica excèntrica; la Trilobeta. Els trilobites són uns fòssils d'artròpodes marins ja extingits, i em va semblar un nom fantàstic per la meva petita protagonista.



La Trilobeta viu rodejada d'uns dinosaures que només ella veu, i que l'ajuden a fer tot allò que li han prohibit els grans. Tot canvia quan la mestra de l'escola enceta un nou tema a classe; els dinosaures. En desmantellar els mites sobre els dinosaures, la mestra capgira el món de la petita i el nostre mateix, ja que a partir de llavors aprendrem coses que no sabíem sobre els dinosaures i que "mai ens havíem atrevit a preguntar". Aquest projecte està en mans de l'Institut Paleontològic Miquel Crusafont, esperant que no el tombin les retallades. Toco fusta! Només m'hi han trobat una pega; l'he de retocar posant-hi dinosaures més "locals". Cap problema! Jo també vull ser palentoecològica!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada